Képtelenek elfogadni a baloldali EP képivselők, hogy többéle értékrend is létezik

Az Európai Parlament (EP) baloldali, bevándorláspárti képviselői politikai rendőrséget játszanak, durván támadják azokat a nemzeti kormányokat és országokat, amelyek nemet mondanak az illegális migrációra, az erőltetett gender-ideológiára, és arra, hogy Brüsszelben döntsék el, miről mit lehet gondolni és mondani – jelentette ki Hidvéghi Balázs fideszes EP-képviselő szerdán Strasbourgban.

További olvasott hírek
Ellaposodott a Lamborghini-logó

AUTOMOTOR A trendnek megfelelően a digitális grafikán való könnyű megjelenítés érdekében a Lamborghini márkajelzése leegyszerűsödött.

Magyar Suzuki kutatás: 10-ből 4 embernek nincs gondja a parkolással

AUTOMOTOR A legszívesebben orral előre parkolunk, de a válaszadók szerint nekik tulajdonképpen mindegy, hogyan állnak meg autójukkal.

Antidepresszánsok, pánikroham, fertőzés – összeszedtük, mit mond a szakvélemény Merkel remegéséről

888 Egyre több orvost foglalkoztat Angela Merkel német kancellár egészsége, miután alig két hét leforgása alatt immár másodszorra is olyan remegés tört rá, amely nemcsak a kezeit, hanem az egész testét foglyul ejtette.

Nyílt levél Kenderesi Tamásról Sós Csaba szövetségi kapitány úrnak!

888

Kunhalmi Ágnesnek megint meggyűlt a baja a magyar nyelvvel

888 Megint alkotott az MSZP-s Ágica.

Beszédes képek a Budapest Pride-ról

888 A 24. Budapest Pride rendezvényén az MSZP is jelen volt. A szocialista különítmény élén a helyesírási hibáiról és a táncikálásáról elhíresült Kunhalmi Ágnes állt. A pride-os provokátorok Soros Györgyöt sem hagyták ki a felvonulásból. Nézzétek meg képgalériánkat a Pride-ról, a fotók magukért beszélnek.

Ezer méter magasból zuhant le egy merevre fagyott migráns Londonban

888 Szó szerint kráter keletkezett annak a londoni háznak az előkertjében, ahová több mint egy kilométer magasból egy merevre fagyott kenyai migráns csapódott be.

A szombathelyi „csoda” – és ami mögötte van

AUTOMOTOR A Csepel teherautó nagyjavításáról szóló írás először az Autó-Motor 1956/9 és 10-es számában jelent meg.